Tuesday, 21 December 2010

Què fem a Distrienergy?



    A la meva empresa ens dediquem bàsicament a la distribució d'energia elèctrica, ja sigui directament a les cases, oficines o altres empreses. La meva empresa no genera ni transmet l''electricitat (això ho faran altres empreses), sinó que la distribueix a tots els clients que tenim, aquests, han de pagar un sou cada mes.

No comments:

Post a Comment