Distrienergy !
Friday, 14 January 2011
Wednesday, 22 December 2010
Tuesday, 21 December 2010
Què fem a Distrienergy?
A la meva empresa ens dediquem bàsicament a la distribució d'energia elèctrica, ja sigui directament a les cases, oficines o altres empreses. La meva empresa no genera ni transmet l''electricitat (això ho faran altres empreses), sinó que la distribueix a tots els clients que tenim, aquests, han de pagar un sou cada mes.
L'activitat de distribució elèctrica
L'activitat de distribució és la que té per objecte principal la transmissió d'energia elèctrica des de les xarxes de transport fins als punts de consum.
S'entén per distribuïdor a tota la societat mercantil, que tingui com a funció distribuir l'energia elèctrica, així com construir, mantenir i operar les instal·lacions de distribució. En l'activitat de distribuïdora elèctrica cal buscar i fer negocis amb els clients. He triat l'activitat de distribució elèctrica perquè penso que en una ciutat se'n necessita per tal de tenir una bona electricitat a casa i els llocs públics.
